*azuriah's family FotoPage*

By: azuriah abdullah

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 5-Mar-2008 09:46 Email | Share | Bookmark
TADAAAAAA..... "BoJenG BarUUUU.... Darimi

sebelum
selepas....
sampai tetidor lepas kena 'khejong'...
inilah gaya saya....
aummmmm....
cak!
Petang kemarin pegi kedai gunting Pak Abu yang glamer dekat kg ni. nak gunting rambut darimi yang makin hari makin panjang. till today org duk asyik tanya, laki ke puang? dengan mata bulat, bulu mata lentik, memang mcm girl. Tambah pulak, bila time bangun tido, jd mcm ahli kumpulan rock... "Bergheseng skali". Kemarin cuti pertabalan sultan terengganu. so inilah hasilnya... TADAAAAAAAAA!!!!

selepas pak Abu berhempas pulas buat operasi dekat kepala darimi yang menangis sekuat2kuatnya.... deret kedai dekat2 kedai pak Abu semua pakat dengar...glamer mama n ayoh.... Sampai berpeluh Pak Abu, "kesian dekat budak" dia kata... Sekejap jer. x sampai pun 5 minit. dah siap.. yang bestnya, pak Abu bagi FREE OF CHARGE! Lagipun, rambut kat belakang tak sama... Puah Khejong nok buleh ke siap. Mama memang bwk kamera nak snap... tapi tok teringat lasung ke kamera bila time haru biru mcm kemarin..

So, apa yang boleh amik gambar;masa kat rumah. lepas habis esak tangis kena 'khejong' ke Pak Abu




sebelum...



selepas...muka kesian..

stengah jam slps itu.... tetido keletihan...




inilah gaya saya lepas kena 'khejong' hehehehee



aummmmm....




cakk!!!!!



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net